Powrót

Czy w biznesie kolor różowy jest akceptowany?

17
03/14

Kolor i charakter naszych ubrań znacznie wpływają na to jak zostajemy odbierani w oczach innych ludzi. To właśnie poprzez barwę wyrażamy siebie, okazujemy swoje wnętrze lub nastrój. Natomiast na niektórych kolor ubrania działa w sposób fizjologiczny. Przykuwający wzrok sprawia, że ciśnienie krwi i temperatura ciała wzrasta lub maleje. Kolor ma wielką moc i ważne jest to, aby każdy biznesmen i bizneswoman wiedzieli jak go wykorzystać w praktyce.

Kolor różowy Wielu uznaje tę barwę za dziecinną i beztroską. Jak jest naprawdę? Czy róż zarezerwowany jest jedynie dla małych dziewczynek? Czy wypada wybrać się do pracy w takich właśnie odcieniach? Róż to delikatniejszy odcień czerwieni. O ile jego barwa nie zahacza o odcień landrynkowy wówczas nie musimy się go obawiać. Osoby wybierające takie odcienie uznawane są za bardzo uczuciowe i romantyczne. W biznesie nie ma przeciwwskazań do tego, aby kobiety (dla mężczyzn kolor ten nie jest polecany) go używały. Jak wyglądać dobrze w różowych dodatkach? Kolor ten idealnie sprawdza się przy łączeniu go z szarościami i czernią. Dzięki temu nie wyglądamy infantylnie, a profesjonalnie i z wyczuciem stylu. Kolory naszych ubrań mogą mówić odbiorcy o naszym charakterze. Barwy stroju pomagają wzmocnić lub osłabić komunikat, dlatego aby wzbudzał on całkowitą harmonie musimy nauczyć się łączyć barwy tak, aby w całości współgrały z fasonem stroju i naszą osobowością. Dzięki temu zbudujemy wizerunek, który budzić będzie spokój, opanowanie i perfekcję. Niewiele potrzeba, aby wykreować elegancki ubiór z nutą nowoczesności. Pamiętajmy jednak o tym, że barwy kolorowe sprawdzają się w biznesie jedynie na zasadzie dodatku do całej stylizacji. Nie powinniśmy przesadzać z ich nadmiarem.