Zapraszamy do zapoznania się z najważniejszymi informacjami na temat hotelu.
Best Western Hotel Portos oddaje do dyspozycji gości 229 pokoi (w tym 4 apartamenty) o standardzie LUX, PREMIUM LUX oraz STUDIO. Wszystkie pokoje wyposażone są w telefon, telewizor LCD, radio oraz Wi-Fi.
Recepcja jest czynna 24h/7.
Doba hotelowa: rozpoczyna się o 15:00 w dniu przyjazdu i kończy o 12:00 dnia następnego.
Kontakt:
Adres: Ul. Mangalia 3a, 02-758 Warszawa
Rezerwacje: +48 22 230 90 60
Email: hotel@bwportos.pl
Restauracja 4 Zmysły to smaczne miejsce na kulinarnej mapie Warszawy. W eleganckich wnętrzach Goście mogą skosztować tradycyjnych polskich potraw, a także sezonowych specjałów Szefa Kuchni.
Wczesne śniadanie (Early Bird):
Zamawiane śniadanie jest dostępne od poniedziałku do piątku od godz. 6:00 rano w restauracji hotelowej lub na wynos. Prosimy o zgłoszenie zamiaru skorzystania z tej usługi dzień wcześniej do godziny 22:00.
Zamieniliśmy butelki na kącik wodny!
W trosce o środowisko zapraszamy do lobby hotelu w celu bezpłatnego napełnienia bidonu wodą filtrowaną.
Room service dostępny jest w godzinach 06:00 – 24:00.
W celu złożenia zamówienia proszę zadzwonić pod numer tel. 756.
Opłaty dodatkowe:
Za dostawę do pokoju do rachunku zostanie doliczona dopłata w wysokości:
- 30 PLN (Śniadania)
- 15 PLN (Menu 11:00-24:00)
Śniadanie kontynentalne – 49 PLN
Kawa lub herbata, sok pomarańczowy lub jabłkowy, jajka do wyboru: jajecznica, jajko sadzone, jajko na miękko; żółty ser, twarożek smakowy, sałatka grecka, pieczywo, masło, dżem, miód.
(220 G/gluten, jaja, laktoza)Śniadanie angielskie – 49 PLN
Kawa lub herbata, sok pomarańczowy lub jabłkowy, jajka do wyboru: jajecznica, jajko sadzone, jajko na miękko; fasolka z pomidorami, kiełbaska lub parówka, pomidor, pieczone ziemniaki, pieczywo i masło.
(350 G/gluten, jaja, laktoza)
Tradycyjny rosół z domowym makaronem – 19 PLN
(250ml G/gluten, jaja, laktoza)Sałatka Cezar – 42 PLN
Z grillowaną piersią kurczaka, sałatą rzymską, pomidorami koktajlowymi, klasycznym dressingiem oraz tartym serem Bursztyn.
(160 G/250 G/gluten, jaja, laktoza)Burger 100% wołowiny – 52 PLN
Wysmażony tak jak lubisz, z sałatą, pomidorem, czerwoną cebulą i frytkami.
(210 G/350 G/gluten, jaja, laktoza)Pasta Carbonara – 39 PLN
Z wędzonym boczkiem w aksamitnym sosie z dodatkiem sera Bursztyn.
(250 G/gluten, jaja, laktoza)Fish & Chips – 52 PLN
Soczyste kawałki dorsza smażonego w cieście z frytkami i sałatą.
(180 G/350 G/gluten, jaja, laktoza)Kotlet schabowy – 59 PLN
Z zasmażaną kapustą oraz ziemniakami.
(250 G/450 G/gluten, jaja, laktoza)Polędwiczki wieprzowe – 62 PLN
W sosie kurkowym, kluseczki śląskie i glazurowana marchewka.
(250 G/gluten, jaja, laktoza)
Gorący strudel jabłkowy z lodami waniliowymi – 34 PLN
(120 G/gluten, jaja, laktoza)Deser Dnia – 27 PLN
Zapytaj obsługę.
(120 G/gluten, jaja, laktoza)
Internet bezprzewodowy dostępny jest bezpłatnie na terenie całego hotelu.
Instrukcja logowania Wi-Fi:
Połączenie kablowe: W hotelu jest możliwość kablowego połączenia z Internetem (gniazda w wybranych pokojach i sali konferencyjnej). Kable dostępne są na życzenie w recepcji bezpłatnie.
Instrukcja połączenia kablowego:
Pomoc techniczna: Dostępna jest 24/7, bezpłatnie pod numerem 050 lub 150 na telefonie hotelowym.
W celu zminimalizowania zużycia energii oraz redukcji emisji CO2 wprowadziliśmy system, który wyłącza prąd w gniazdkach po wyciągnięciu karty. Jeżeli potrzebują Państwo naładować swoje urządzenia podczas nieobecności (np. wychodząc z pokoju), prosimy zgłosić się do Recepcji po drugą kartę lub skorzystać z gniazdka oznaczonego na ścianie za łóżkiem.
W celu zamknięcia i zabezpieczenia drzwi od środka, prosimy ustawić blokadę w pozycji PIONOWEJ. W celu odblokowania – w pozycji POZIOMEJ.
Chęć skorzystania z usługi prania prosimy zgłosić do godz. 9:00 w recepcji. Prosimy o wypełnienie formularza (dostępnego w szafie) i pozostawienie go wraz z rzeczami. Uprana odzież zostanie zwrócona następnego dnia do godz. 16:00.
Pralnia jest nieczynna w weekendy i święta.
| Asortyment | Cena |
|---|---|
| Kurtka zimowa / puchowa | 60 PLN |
| Płaszcz letni / Sukienka | 50 PLN |
| Garnitur / Dres 2-cz. | 45 PLN |
| Marynarka / Żakiet | 40 PLN |
| Bluza | 35 PLN |
| Spodnie / Spódnica / Sweter | 30 PLN |
| Bluzka damska / Koszula / Piżama / Spodenki krótkie / Krawat | 20 PLN |
| Koszulka polo | 15 PLN |
| Szorty / Leginsy / Bielizna | 10 PLN |
Istnieje możliwość zamówienia żelazka oraz deski do prasowania do pokoju (kontakt z recepcją).
Nasz dział sprzedaży czeka na Państwa zapytania: tel. 22 207 67 50.
Najbliższa komunikacja:
Pobliskie atrakcje:
W przypadku nagłego wypadku skontaktuj się z recepcją (wybierz 050 lub 150) lub bezpośrednio z pogotowiem wybierając 112 lub 999.
MTV MUSIC
Discovery Channel HD
Discovery Historia
Discovery Life
Discovery Science
HGTV
Disney Channel HD
Euronews
Eurosport HD
TVN 24 HD
TVP2
TVP1 HD
TVN Turbo HD
TVP Info HD
TVN 24 BIS HD
TVN Style HD
Kanał Hotelowy
RADIO RMF FM / RADIO ZET
Dokładamy wszelkich starań, aby Państwa pobyt był komfortowy i satysfakcjonujący. Jeśli mają Państwo pytania lub spostrzeżenia, prosimy o kontakt z Recepcją. Po zakończeniu pobytu otrzymają Państwo link do ankiety – będziemy wdzięczni za jej wypełnienie.
Dodatkowe pytania oraz opinie można wysłać bezpośrednio do Dyrektora Hotelu na email: a.zivkovic@satoriagroup.pl
01. Pokoje hotelowe wynajmowane są na doby. Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 15:00 w dniu przyjazdu i kończy o godzinie 12:00 dnia następnego.
02. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w rezerwacji należy zgłaszać w recepcji do godz. 18:00 dnia poprzedzającego wskazany w rezerwacji termin wyjazdu. Hotel z przyjemnością uwzględni Państwa życzenie przedłużenia pobytu, pod warunkiem posiadania wolnych miejsc. W przypadku przedłużenia pobytu bez uzgodnienia tego z recepcją, rachunek Państwa zostanie obciążony kwotą adekwatną do czasu przedłużenia. W przypadku braku wolnych miejsc, rzeczy Gościa zostaną komisyjnie spakowane i zdeponowane.
03. Ceny obejmują śniadanie i podatek VAT. Ceny podawane są w PLN.
04. Po przybyciu Państwa do hotelu prosimy o dokonanie następujących czynności: wypełnienie karty meldunkowej i pozostawienie jej w recepcji; odebranie karty klucza do pokoju; uregulowanie opłaty za pobyt w hotelu z góry.
05. Restauracja serwuje śniadania w formie bufetu w godz. 6:30-10:30 od poniedziałku do piątku oraz 7:00-11:00 w weekendy. W przypadku wcześniejszego wyjazdu uprzejmie prosimy o zgłoszenie tego faktu w recepcji do godz. 18:00 dnia poprzedniego, co pozwoli nam przygotować dla Państwa pakiety śniadaniowe.
06. Osoby niezameldowane w hotelu proszone są o opuszczenie obiektu do godz. 22:00. Jeżeli Goście Państwa będą przebywać w pokoju hotelowym po godz. 22:00, pracownik recepcji ma obowiązek obciążyć Państwa rachunek za pobyt tej osoby, a osoba ta ma obowiązek wypełnić kartę meldunkową.
07. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres za który uiścił opłatę za pobyt.
08. W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22.00 do godziny 7.00. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości; hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
09. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość proszony jest o niezwłoczne zgłoszenie ich w recepcji.
10. Sejf dostępny jest w recepcji hotelowej. Prosimy o deponowanie w nim pieniędzy, papierów wartościowych i cennych przedmiotów, w szczególności kosztowności i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną.
11. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez Gości w zakresie określonym przepisami art. 846-849 k.c. Gość powinien zawiadomić recepcję hotelu o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu. Hotel ponosi ograniczoną odpowiedzialność z tytułu utraty lub uszkodzenia wyżej wymienionych przedmiotów, jeśli nie zostały one zdeponowane w sejfie. Hotel może odmówić przyjęcia na przechowanie przedmiotów, jeśli zagrażają one bezpieczeństwu albo jeśli w stosunku do wielkości lub standardu hotelu mają zbyt dużą wartość, a także zajmują zbyt dużo miejsca.
12. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za samochody Gości pozostawione na parkingach hotelowych lub miejskich.
13. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy Gości znajdujące się na terenie restauracji hotelowej.
14. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na adres wskazany przez Gościa na jego koszt. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji hotel przechowa te przedmioty przez trzy miesiące.
15. Naładowanie urządzenia elektronicznego podczas nieobecności w pokoju jest możliwe jedynie przy użyciu gniazdka znajdującego się na ścianie za łóżkiem.
16. W razie jakichkolwiek uszkodzeń lub widocznych zaniedbań w pokoju w dniu zameldowania, Gość zobowiązany jest natychmiast powiadomić o tym pracowników recepcji. W razie braku zgłoszenia Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia pokoju. Hotel zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej Gościa za wyrządzone szkody po jego wyjeździe.
17. W pomieszczeniach hotelowych zabronione jest wykonywanie czynności, które mogą spowodować pożar (używanie grzałek, żelazek elektrycznych i innych urządzeń niestanowiących wyposażenia pokoju), jego rozprzestrzenienie się oraz utrudnianie prowadzenia działań ratowniczych lub ewakuacji. Prosimy o zapoznanie się z instrukcją na wypadek pożaru, znajdującą się w pokoju hotelowym.
18. W całym hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia. W przypadku naruszenia tego zakazu Gość zostanie obciążony kwotą 500 PLN oraz kosztem ewentualnego odświeżenia pokoju.
19. Sprzątanie pokoi i ewentualne niezbędne naprawy odbywają się codziennie, podczas nieobecności Gościa w pokoju, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi On na to zgodę. Jeżeli nie życzą sobie Państwo sprzątania pokoju podczas Państwa nieobecności, prosimy o zgłoszenie tego w recepcji.
20. Przy każdorazowym opuszczaniu pokoju prosimy o dokładne sprawdzenie prawidłowego zamknięcia drzwi i okien oraz pozostawienie karty w recepcji. W przypadku zgubienia lub braku zwrotu karty Hotel obciąży Gościa kosztem 50 PLN za jedną kartę.
21. Hotel ma prawo odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu w którymkolwiek z hoteli należących do sieci Satoria Group SA naruszył regulamin hotelowy, utrudniał pobyt innym gościom lub nie uregulował rachunku.
Życzymy udanego pobytu!
Zespół Best Western Hotel Portos